4 miljoen bereik voor onze wereldwijde campagne in 2018

Met een fantastisch jaar achter de rug, kijken we er naar uit om het succes verder te zetten in 2019. Het eerste deel van de wereldwijde campagne is volop aan de gang en zit tsjokvol opwindende ideeën.

Axelent X Tray For X Guard)

 

 

Een uittreksel uit onze whitepaper over kabelgoten

Kabels zijn overal nodig, in alle ruimtes en voor alle machines. Het idee achter X-Tray-kabelgoten is om uw kabelroutering op een slimme en goed doordachte manier te beheren. Kabelgoten moeten ook gemakkelijk kunnen worden aangepast, geïnstalleerd en gereinigd, maar ook kosteneffectief en esthetisch aantrekkelijk zijn voor het oog. Het X-Tray kabelrouteringssysteem is ook snel en eenvoudig te installeren.

X-Tray is er in alle soorten en maten om tegemoet te komen aan de verschillende behoeften en wensen van onze klanten. Verschillende klantsegmenten hebben verschillende behoeften. In een magazijn of iets dergelijks hoeven kabelgoten niet roestvrij te zijn, terwijl ze in de voedingsmiddelenindustrie zowel roestvrij als zuurbestendig moeten zijn omwille van de hygiëne. Het assortiment bestaat uit thermisch verzinkt, roestvrij staal zonder nabehandeling, dat zuurbestendig is en bestendig tegen chemicaliën, zwart zink om te passen bij een zwarte machinebescherming of andere apparatuur, en in een blauw of blanke zink met een verchroomde afwerking.

Lees meer op onze campagnesite.

Global Campaign Axel

 

 

Video met Axel in drie delen

Axelent's veiligheidsagent Axel bezoekt een chocoladefabriek.

Bekijk het nu op YouTube!

Axel voor iedereen!

We voegden meer talen toe aan het tweede en derde deel van de campagne. Het was nu mogelijk om te volgen in het Zweeds, Engels, Frans, Italiaans en Spaans.

RESULTAAT Wereldwijde campagne 2018

DEEL 1
Bereik: iets meer dan 1,5 miljoen
Aantal keren dat Axel video 1 werd bekeken: 152.181
Campagne-site: 7.283 sessies
YouTube inschrijvingen steeg met 56%
Facebook volgers, enkele voorbeelden:
Axelent Group +69%
Axelent Australië +152%
Axelent VS +460%

DEEL 2
Bereik: iets meer dan 1 miljoen
Aantal keren dat Axel video 2 werd bekeken: 78.960
Campagne-site: 10.960 sessies
Facebook volgers, enkele voorbeelden:
Axelent Group +69%
Axelent Australië +47%
Axelent VS +42%
Axelent Benelux +151%

DEEL 3
Bereik: 1,4 miljoen
Aantal keren dat Axel video 3 werd bekeken: 158.280
Campagne-site: 18.265 sessies
Facebook volgers, enkele voorbeelden:
Axelent Group +28 %
Axelent Italië +35 %
Axelent Benelux +69 %

TOTAAL

Bereik: 4 miljoen
Alle videostreams 503.000
51.000 verschillende bezoekers van de campagnesite
32.000 geopende nieuwsbrieven (aanloopcampagne tot 19%)

Zou u liever X-News in PDF-formaat lezen?

Download X-News hier!

Gerelateerde artikelen

Meer hulpbronnen zoeken en 2019

25 okt 2019 • 2019

De Axelent zonnewagen zag het licht tijdens de onthullingsceremonie

In ons vorige nummer van X-News hebben we aangekondigd dat de Axelent Group optreedt als hoofdspo...

25 okt 2019 • 2019

De tienjarige Felicia nam het in de VS op tegen de wereldelite

In de vorige editie van X-News vertelde we al over Felicia Jakobsson uit Falkenberg, die zich doo...

25 okt 2019 • 2019

Fietsen naar Parijs voor ernstig zieke kinderen

Team Rynkeby – God Morgon (TR-GM) maakt deel uit van een jaarlijks Europees liefdadigheidseveneme...

25 okt 2019 • 2019

Drukknopbehuizing

We introduceren nu een drukknopbehuizing in zwart gepoedercoat metaal. Hij is geschikt voor alle...